Konverzáciu s ľuďmi v organizácii môžete začať uverejnením príspevku vo verejnom informačnom kanáli s aktualizáciami. Verejný informačný kanál s aktualizáciami je podobný verejnému blogu alebo mikroblogu. Každý, kto váš príspevok uvidí, naň môže odpovedať. Ľudia, ktorí vás sledujú, vidia váš príspevok v zobrazení Sledovanie aj v zobrazení Všetci. Ľudia, ktorí vás práve nesledujú, uvidia váš príspevok iba v zobrazení Všetci informačného kanála s aktualizáciami.
Ak chcete zdieľať príspevky s malou skupinou ľudí, môžete namiesto verejného informačného kanála s aktualizáciami uverejňovať príspevky v informačnom kanáli s aktualizáciami na tímovej lokalite.
POZNÁMKA. Vaša organizácia môže prispôsobiť alebo obmedziť niektoré funkcie opísané v tomto článku.
- Kliknite na položku Informačný kanál s aktualizáciami v hornej časti stránky.
- Kliknite do textového poľa Zdieľať so všetkými a začnite písať.
- Pridajte k príspevku ďalšie súčasti, ako napríklad značky, prepojenia, videá, dokumenty, zmienky a obrázky.
- Kliknite na položku Uverejniť.
Odpoveď na príspevok v informačnom kanáli s aktualizáciami
Ak chcete odpovedať na príspevok v informačnom kanáli s aktualizáciami, kliknite na prepojenie Odpovedať pod príspevkom a začnite písať do textového poľa. K odpovedi môžete pridať rovnaké súčasti ako k novému príspevku konverzácie, ako sú značky, prepojenia, videá, dokumenty, zmienky a obrázky.
Všimnite si nasledujúce podrobnosti o odpovedi na príspevok:
- Môžete odpovedať iba na príspevky, ktoré začínajú konverzáciu, nemôžete odpovedať na iné odpovede.
- Môžete odpovedať na príspevky, ktoré vidíte v zobrazení Sledovanie alebo Všetci svojho informačného kanála s aktualizáciami. V zobrazení Sledovanie vidíte iba konverzácie začaté ľuďmi, ktorých sledujete. V zobrazení Všetci vidíte konverzácie, ktoré mohol začať ktokoľvek z vašej organizácie vrátane ľudí, ktorých sledujete.
- Niektoré konverzácie sú „uzamknuté“ a nie sú v nich povolené ďalšie odpovede.