Popis problému
Outlook 2013 pri zadaní hľadaného výrazu, aj napriek tomu, že sa nachádza v e-maile v doručenej pošte, sa zobrazí hlásenie – ´´Nepodarilo sa nám nič nájsť´´. Táto akcia neprebehla ani pri indexované.
Riešenie:
Vyskúšajte prosím spustiť Microsoft Outlook v núdzovom režime, zistíte tak, či sa problém spôsobené niektorým nekompatibilným doplnkom.
1. Stlačte kombináciu klávesov Windows + R.
2. Napíšte “outlook / safe” (bez úvodzoviek) a stlačte OK.
Ak všetko funguje tak ako má vypnite nekompatibilné doplnky nasledujúcim spôsobom.
1. Prejdite na Súbor a vyberte Možnosti - Doplnky.
2. Vyberte Doplnky COM a stlačte Go.
3. Zakážte doplnky tretej strany a potom spustite Outlook klasickým spôsobom.
Postupným povoľovaním doplnkov a reštartovaním aplikácie Outlook zistíte, ktorý z doplnkov spôsoboval ťažkosti. Tento doplnok môžete následne aktualizovať alebo odstrániť.