Denný archív: 12. máj 2014


Všeobecné a špecifické nastavenia Účtu

Existujú dva druhy nastavení v pošte – špecifické nastavenia konta, a tie, ktoré platia pre všetky účty. Nastavenia, ktoré sa vzťahujú ku všetkým účtom Návod: Prejdite od pravého okraja obrazovky, a potom kliknite na položku Nastavenie. (Ak používate myš, prejdite na pravom dolnom rohu obrazovky, presuňte ukazovateľ myši hore, a potom kliknite na tlačidlo Nastavenie.) […]

Špecifické nastavenia účtu

04

Kódovanie prichádzajúcich správ

Problém: Outlook 2013 ignoruje kódovanie HTML e-mailov nastavených v <meta http-equiv=”Content-Type” content=”text/html; charset=iso-8859-2″>. Outlook prezentuje všetky prichádzajúce e-maily v utf-8. E-maily s ostatných kódoch napr.  charset=iso-8859-2 sú zobrazené nekorektne.   Riešenie: Je možné upraviť chovanie na Exchange. Pri prečítaných správach je možné zmeniť zobrazené kódovanie z menu Actions.


Nastavenia POP3 pre Outlook.com

Ak váš mailovej aplikácie nepodporuje Exchange ActiveSync alebo IMAP alebo chcete používať POP3 pre váš účet Outlook.com potom tu je to, čo potrebujete vedieť o konfigurácii nastavení protokolu POP3 ručne Outlook.com Musíte najprv zapnúť voľbu POP pre Outlook.com účtu. K tomu, prihláste sa k svojmu účtu Outlook.com. Kliknite na ikonu Možnosti prevodovky v pravom hornom […]

03

FileDownloadHandler

Ako nastaviť Mozilla Thunderbird pre synchronizáciu Outlook.com účet

Tento článok poskytuje informácie o IMAP manuálne nastavenie pre vytvorenie poštového účtu Outlook.com v prípade, že automaticky robí to nastavenie. Ak pridáte účet Outlook.com v Mozilla Thunderbird, vyzerá to na konfigurácii vo svojej databáze Mozilla ISP a automaticky nakonfiguruje ho. Ale niektorí užívatelia nemusia dostať Thunderbird synchronizovať so svojím účtom Outlook.com. Takže sa dá nastaviť […]


Nefunguje vyhľadávacie políčko

Popis problému Outlook 2013 pri zadaní hľadaného výrazu, aj napriek tomu, že sa nachádza v e-maile v doručenej pošte, sa zobrazí hlásenie – ´´Nepodarilo sa nám nič nájsť´´.  Táto akcia neprebehla ani pri indexované. Riešenie: Vyskúšajte prosím spustiť Microsoft Outlook v núdzovom režime, zistíte tak, či sa problém spôsobené niektorým nekompatibilným doplnkom. 1. Stlačte kombináciu […]