Autor Archívu : admin


RWE SmartHome

Aplikácia ponúka pohodlný prístup k vášmu RWE Smarthome systému. Pri prihlásení prvýkrát, log-in dáta môžu byť uložené v nastavení a potom bude k dispozícii vždy, keď budete chcieť prístupiť k systému. Aplikácia umožňuje nielen ovládať zariadenie a prepínanie profilov zapnúť a vypnúť, ale taktiež pre zobrazenie stavu vašej izby pomocou senzorických dát. Okrem toho, môže […]


Innovation process T-systems

Inovačný proces

Inovačný proces môžeme definovať ako vývoj a výber nápadov na inovácie a ich transformácia do inovácií. Je príprava a postupné uskutočňovanie inovačných zmien, ktorých výsledkom je inovácia. Je to cesta od prijatia nápady po uvedenie produktu na trh. 2.5.1 fázy inovačného procesu Inovačný proces tvoria tvoria nasledujúce fázy: Objavovanie Táto fáza ma dve základné ciele: rozvoj kľúčových […]


Zdroje inovácií

Cieľavedomé a systematické inovácie začínajú analýzou príležitostí podniku. Ak sa firmy rozhodnú pre tvorbu inovácií, najdôležitejšie je si položiť otázku, v ktorých oblastiach, resp. činnostiach by firma mohla prinášať nové nápady. Preto je dôležité neustále skúmanie oblastí vo firme, kde môže dôjsť k zmenám a teda k inováciám. Podľa Druckera je 7 príležitostí – zdrojov a sú rozdelené do 2 skupín, […]


Stupne inovácií

Stupeň inovácie predstavuje vývojovú vzdialenosť, ktorou sa nový tovar alebo služba, proces, myšlienka, a pod., líšia od pôvodného stavu pred inováciou. Stupeň inovácie, resp. novosť inovácie sa líši. Tento rozdiel závisí od toho, akú kvalitu má uskutočnená zmena a akú kvalitu má samotná inovácia. František Valenta, český vysokoškolský profesor, je autorom klasifikácie inovácií na stupne. Valent uvádza […]


Web Channel

Ak ste pracovali s CRM Webchannel a možno potreba skontrolovať, ako aplikácia funguje na vysokej úrovni alebo zdokumentovať niektoré z podnikových procesov vo vašom riešení správcu systému. Prostredníctvom úložisko podnikových procesov SAP poskytuje základné obchodné procesy pre každú z obchodných scenárov. Vyberte: SAP CRM Oblasť použitia, tj Web Channel Vyberte Business Process tj “Katalóg a objednávka […]

Catalog Process

iCRM

Desktop Connection s iCRM je k dispozícii

Skombinujte silu SAP CRM s familarity aplikácie Microsoft Outlook.   Pripojenie SAP Desktop je nástroj, ktorý vám pomôže dosiahnuť tento cieľ. Teraz už ne je obmedzené a je k dispozícii všetkým zákazníkom. Aktuálna verzia 2.0 (k dispozícii 14 februára 2014) zahŕňa synchronizáciu účtov, kontaktov a úloh medzi MS Outlook a SAP CRM. Spolupráca a zdieľanie informácií je len […]