Hlavné výhody Web SERVIS:
Existujúce funkcie na sieti
Pripojenie rôznych aplikácií – teda interoperabilitu
Štandardizovaný protokol
Low Cost komunikácia
Ako implementáciu webových služieb pomôcť SAP CRM?
V dnešnom podnikateľskom prostredí SAP CRM nielen komunikuje so systémami, ktoré sú SAP (ECC, BI atď), ale aj rôznych iných systémov, ako je vlastne užívateľské rozhranie (aplikácia Adobe Flex), Adobe interaktívne formuláre, žiadosti, ktoré ponúkajú validačné službé, existujúce klientskej aplikácie ako je správu kontaktov, kde sídli ich aktuálny deň údaje o zákazníkoch alebo externých systémov, ktoré interagujú s SAP CRM na regualrnom základe. V takomto prostredí webové služby ponúkajú spoľahlivú, bezpečnú a nákladovo efektívnu možnosť.
Napríklad, môžete použiť webové služby, aby ste svojim zákazníkom umožnili prístup k vášmu produktu a informácie o cenách z ich systémov verejného obstarávania a vytváranie predajných objednávok v systéme SAP CRM prepojením softvér verejného obstarávania.
Mapa interakcií
Čo SAP CRM ponúka po vybalení z krabice?
SAP CRM ponúka “Web Servis Nástroj” aplikáciu, pomocou ktorej webové služby môžu byť vytvorené (použitím novej alebo vytvorené pomocou existujúcej webovej služby). Tieto webové služby raz vytvorené možno skontrolovať konzistenciu, aktívne a produktívne, aby mohli byť konzumované. Existuje niekoľko webových služieb / objektov, ktoré sú dodávané spoločnosťou SAP pre potreby konkrétnej firmy.
Web Service Tool Technické detaily
Web UI komponentov: WS_DESIGN_TOOL
Logický Link: CT-WS-SR (k dispozícii v rámci pracovného centra CT-ADMIN Skupina: CT-ADM-SR)