Zdieľanie dokumentu so všetkými


Občas možno máte dokumenty, ktoré chcete jednoducho sprístupniť všetkým v organizácii. Môže to byť napríklad prehľad produktu alebo iný všeobecný referenčný dokument.

Existujú dva spôsoby, ako zdieľať dokument so všetkými:

  • Umiestnite dokumenty do priečinka Zdieľané s každým.
    Priečinok Zdieľané s každým vo OneDrive for Business
  • Pozvite všetkých pomocou dialógového okna Zdieľať. Použite ten istý postup ako v časti Zdieľanie dokumentuvyššie.

Aký je rozdiel? Použitie priečinka Zdieľané s každým je rýchle a jednoduché. Stačí presunúť myšou dokument do priečinka Zdieľané s každým alebo vytvoriť nové dokumenty v tomto priečinku. Nezabúdajte však, že všetky dokumenty v tomto priečinku majú povolenie len na zobrazenie:

Najdôležitejší rozdiel: V dialógovom okne Zdieľať môžete vybrať možnosť Všetci okrem externých používateľov. Ak vaša organizácia umožňuje externé zdieľanie, zdieľanie so všetkými zahŕňa externých používateľov: ľudí mimo organizácie, ktorých ste už v minulosti vy alebo niekto iný pozvali na zdieľanie dokumentov ako hostí.

Zanechať komentár